Wednesday, October 28, 2009

25 Oct 2009

that day i call him and ask what am i to him...he answered,a closest friend he never had before...its ok..n from that day,i told him to stop calling me darling,dear or deng since we're just friend.coz aku xmok diriku syg glak ngn nya...once benda ya t'jadi,aku xkn dpt nk melepaskn nya...eventhough i know he has girlfriend yg sama tmpt belajar ngn aku n nya..



malam ya,mek 2 on call smpe kol 4 pg..mcm2 jak d kaka..in the end,i cried..i cried so many times...sedih coz nya pdh nya mok aku terbang tggi...sebebas bebasnya coz ya adalah diri aku yg sebenar...aku pdh ngn nya,setinngi ni pun terbang,akan kembali ke tmpt asal bcoz nya cari sesuatu yg nya hilang....setinggi ni pun terbang,tp tanpa arah tujuan,x guna....setinggi ni pun terbang,bila nya blk ke tmpt asal n tau yg xda apa yg menunggu nya,HAMPA,KECEWA,SAKIT HATI akn tersemat di hati..



then nya diam jak..nya pdh nya x mok aku sedih....tp,wlu apa pun yg nya lakukan,aku ttp sedih n nangis...smpi kembang mata...huhuhu...i'm so sorry.....i dont know what to do...it hurts me more than you know..huhuhu..aku rasa down glak2....assgnmnt pun buat ckit2...tp nsb baik smpt hbs..huhu..
thanx to my friend yg memahami saat2 aku mcm ya...syg ktkorg aie..thanx glak2..xtu nk buat apa without ktkorg..and for him,i'll try to treat you like a friend..coz that is what u want...

No comments:

Post a Comment