Tuesday, October 27, 2009

FESKEM

lmk dh nk buat blog actually...baru skrg nk buat coz dh x thn nk simpan sorang2...

mmg dpt luahkn kat org lain but the thing is sik semua org ada masa nk dgr curahan hati kita...tol x???ok2..berbalik pasal feskem...


my 'U' ada wat feskem bln 8 ya tek..me and my friends pegilah 3 hari berturut2...mok kmpl cop tek nk..mok x mok tpaksa juak pg eventhough mekorg bnyk keja nk buat & lth glak2...huhu...


enuf bout that..hari ke 3 pg feskem...at that time we was so happy coz our friends da juak g...guys la...hehe...kmkorg lepak2 kat tepi pokok ya tanpa peduli ngn mc yg bsg mcm burung murai....waaa..jahat eh...anok mc dah...
huhu....

then mcm ni ka my eyes gago2 jak tgk org sekeliling..tba2 jak da tgk 'nya' ngn grknya...uwaaa....time ya x tau nk buat apa..but i can feel that my eyes dh berair...rasa mok nangis jak...hlg mood weh...my fren sorang jak tau time ya...nya trs teman aku g toilet..hurm...i dont know what to do...if dpt,aku x mok jumpa nya ngn grk nya kat U tok...sakit hati....huhu.. :'(




duhai hati...
bersabarlah......
duhai hati...
tabahlah..........
duhai hati...
cekal lah dikau..

No comments:

Post a Comment